Akademia Leona Koźmińskiego organizuje 2 czerwca dzień otwarty studiów Salesforce CRM i Marketing Automation. Początek o godzinie 17:00.
Przede wszystkim musisz ją zdobyć, a potem nauczyć się nią zarządzać. Budowanie przewagi konkurencyjnej w oparciu o koncepcję zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest dużo łatwiejsze, jeśli korzystasz z wiodącego rozwiązania, jakim jest platforma Salesforce. Wykorzystuje ona zaawansowane techniki AI (ang. artificial intelligence) do segmentacji klientów i planowania efektywnych kampanii.
Zapraszamy na warsztaty wprowadzające do studiów podyplomowych Salesforce CRM i Marketing Automation organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz Craftware, wieloletniego partnera Salesforce w Polsce.
Kiedy: 02.06.2022, godz. 17.00 Gdzie: MS Teams Spotkanie odbędzie się w formule ONLINE.
Liczba miejsc ograniczona. Aby wziąć udział w spotkaniu, należy zapisać się, wypełniając formularz.
Podczas warsztatów zaprezentujemy zajęcia "CRM i automatyzacja marketingu jako standard w pracy marketera". Zrobimy to, aby pokazać, jak będziemy Cię uczyć podczas studiów.
Spotkanie poprowadzą dr Przemysław Tomczyk – koordynator merytoryczny studiów – oraz Paweł Gumiela.
Podczas naszego spotkana w bezpiecznej, wirtualnej przestrzeni: