23 czerwca 2020 (wtorek), godz. 17:00

ALK organizuje dzień otwarty studiów podyplomowych "Badania i analizy marketingowe w internecie"

Wirtualny dzień otwarty odbędzie się 23 czerwca o godzinie 17:00. Spotkanie jest organizowane przez Akademię Leona Koźmińskiego oraz GEMIUS S.A.

Na studiach Badania i Analizy Marketingowe nie dzielimy analityki na twardą i miękką. Dzielimy na użyteczną i bezwartościową. Nauczymy Cię odróżniać je od siebie.

W obecnej rzeczywistości rynkowej na świecie zapotrzebowanie na badania i analizy marketingowe jest ogromne. Jak wynika z globalnego raportu  firmy Capgemini 53% ankietowanych firm z 9 branż uznało korzyści płynące z analityki biznesowej dla zyskania przewagi konkurencyjnej. Z kolei w badaniu firmy Intel zaledwie 18% firm z Polski zadeklarowało, że wykorzystuje ją w praktyce. Oznacza to najgorszą pozycję w regionie – Czechy, Węgry i Słowacja wypadły lepiej*. Analityki zatem trzeba uczyć. Jeśli dodatkowo można uczyć jej łącznie z metodyką prowadzenia badań – tym lepiej dla słuchaczy.

Plan spotkania

  • 17.00-17.15 Wprowadzenie do programu studiów
Prowadzący – Przemysław Tomczyk

  • 17.15-18.00 "Nie oglądam reklam, ale kupuję tylko markowe rzeczy. Czego nie widzimy podczas 377 kontaktów reklamowych dziennie"
Prowadzący – Krzysztof Zieliński, Gemius

  • 18.00 – 18.30 Q & A

opublikowano: 2020-06-18
Komentarze
Polityka Prywatności