Dzień otwarty odbędzie się 16 września o godzinie 18:00 w siedzibie Collegium Civitas w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
dr Adam Zemełka: Neuromarketing staje się coraz bardziej oczywistą propozycją w poszukiwaniu sposobów dotarcia do motywacji konsumentów. Warto zadać sobie pytanie, czy rzeczywiście stanowi panaceum na bolączki marketerów czy też może okazać się pomocny w ograniczonym stopniu? I właściwie, gdzie przebiegają granice nakreślające zakres jego oddziaływań? Czym jest neuromarketing, skąd się wziął i na czym polegają związane z nim mity?
Dzisiejsza wiedza o ludzkim mózgu pozwala nam zrozumieć, w jaki sposób myślą i w jaki sposób działają inni ludzie. Wiele czasu i energii można zaoszczędzić, posiadając umiejętność rozpoznawania motywów działania innych.O tym jak „czytać mózg innych” i o tym jak z tego korzystać powiedzą prowadzący spotkanie.
Zarządzasz zespołem?
Jesteś sprzedawcą?
Jesteś właścicielem firmy?
A może po prostu interesujesz się tym, jak działa ludzki mózg?
Jeśli tak, to spotkanie jest dla Ciebie.
Spotkanie ma charakter otwarty, ale obowiązują zapisy TUTAJ
Liczba miejsc jest ograniczona.