MBA Day w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu odbędzie się 17 czerwca 2016 roku w siedzibie uczelni przy ul. Dekerta 26. Początek o godzinie 15:30. Spotkanie jest idealną okazją, aby poczuć atmosferę studiów, porozmawiać z wykładowcą, słuchaczami oraz opiekunami studiów MBA.
Program MBA Day
Opis warsztatu
Stare zasady marketingu i sprzedaży kompletnie się dzisiaj nie sprawdzają. Produkty już nie wystarczają. Ludzie poszukują dzisiaj czegoś więcej. Wszystko poza formą musi dostarczać konsumentom możliwość zaspokajania głębokiej potrzeby kreowania świata, idealizmu, wiary i integracji z globalnymi społecznościami. Wszystko, co było ważne do tej pory, staje się mało ważne. Rzeczy przestały mieć znaczenie, a na pierwszy plan wysunęły się wartości, które reprezentują, emocje, które wzbudzają i duchowość, która pozwala ludziom wznieść się ponad normalność.
Obecnie jesteśmy świadkami narodzin rynku 3.0, czy też ery nakierowania na wartości, np.: uczciwe współzawodnictwo, dbałość o interesy inwestorów i klientów, wspieranie innych, dobre relacje z pracownikami i klientami, funkcjonowanie w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, etyczne podejście do biznesu, zrównoważony rozwój, zaufanie i wzajemny szacunek. W Stanach Zjednoczonych zaobserwowano strategię 3.0 w latach ’90 XX wieku. Rynek zaczął się zmieniać. Podejście czysto konsumenckie zaczęło znów ewoluować. Dla marketerów epoki 3.0 i speców od sprzedaży 3.0 nie ma już po prostu konsumenta – jest człowiek.
Warsztaty dadzą uczestnikom inspirację, jak pokierować strategiami sprzedażowymi i marketingowymi w zmieniającym się gwałtownie otoczeniu rynkowym i w jaki sposób wzmacniać swoją markę w środowisku silnej lecz rozproszonej konkurencji.