2024-03-06

5 Warstw Produktu - czyli jak opracować unikatową wartość oferty

Budowanie kompetencji przyszłości - Cykl inspirujących wykładów z Zarządzania

Wykład odbędzie się 6 marca o godzinie 18:00 w formie online.

Na rynku coraz trudniej jest zaproponować klientom produkt, który jest unikatowy. Liczba jego zamienników jest tak duża, że trudność stanowi nawet wybicie się ponad konkurencję i dotarcie do grupy docelowej. Czy klient jest w stanie łatwo odróżnić podczas zakupu, czym różnią się jedne spodnie od drugich? Albo telewizor? Toster? Albo usługa fryzjerska? Podczas gdy sam produkt jest podobny, marketing musi odszukać i wyróżnić jego wartość na pozostałych warstwach jego cech, które są trudne do powielenia przez konkurencję. Jakie to warstwy? I jakich wartości tam szukać?

ostatnia zmiana: 2024-03-04
Komentarze

Aktualizacje proszę przesyłać na 

 
Polityka Prywatności