25 listopada 2021 (czwartek), godz. 17:00
Marzysz o wykonywaniu pasjonującej i nieszablonowej
pracy w obszarze dziennikarstwa, brandingu, reklamy, public relations
czy social mediów? Weź udział w webinarze i poznaj nasze studia dla
przyszłych dziennikarzy, PR-owców i specjalistów ds. marketingu! Podczas
spotkania online porozmawiamy o tym, jakie oferujemy kierunki z tego
obszaru, opowiemy też o programie studiów i rekrutacji
O czym będziemy rozmawiać?
Odpowiemy na pytania związane z oferowanymi kierunkami studiów.
Opowiemy również o zasadach rekrutacji oraz programach stypendialnych..
Proces nauczania
- Program studiów: Jakie specjalności dostępne są w ramach studiów? Co
wyróżnia program studiów kierunków medialnych na Uniwersytecie SWPS?
Czym się różnią od studiów na innych uczelniach?
- Umiejętności praktyczne: Jakie konkretne umiejętności można zdobyć w trakcie studiów?
- Kadra: Kim są wykładowcy kierunku? Ilu jest praktyków? Przedstawiciele jakich mediów i firm z sektora creative industries są naszymi wykładowcami?
- Studia a praca zawodowa: Czy program zajęć umożliwia połączenie
studiów z pracą zawodową? Czy jest możliwość wcześniejszego zaliczenia
wybranych zajęć i skrócenia studiów?
- Perspektywy zawodowe: W jakich branżach i na jakich stanowiskach znajdują zatrudnienie absolwenci kierunku?
- Sposób prowadzenia zajęć: W jakiej formie realizowane są zajęcia?
Na jakim sprzęcie i w jakich pracowniach uczą się studenci? Jakie
projekty realizowane są w czasie studiów?
- Do kogo skierowane są te studia? Jakich kandydatów przyciągają?
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi: Z jakimi podmiotami uczelnia
współpracuje w ramach kierunku i jakie korzyści wynikają z tego dla
studentów?
Rekrutacja
- Jaka jest procedura rekrutacyjna na wybrane kierunki studiów? Czy można się rekrutować online?
- Jaki jest próg punktowy?
- Jaki jest deadline na złożenie aplikacji?
- Jaki jest limit miejsc na studia?
- Jakie programy stypendialne dla kandydatek i kandydatów przygotowała nasza uczelnia? Co trzeba zrobić, aby je uzyskać?