22 marca 2013 (piątek)
(Archiwum)

Drzwi otwarte kierunku Komunikacja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego

22 marca (piątek) zapraszamy na drzwi otwarte kierunku Komunikacja wizerunkowa (reklama, public relations, branding), połączone z kolejnym spotkaniem z cyklu Creative Sectors. Wydarzenie rozpoczyna się o godzinie 16.00 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.

Komunikacja wizerunkowa to wyjątkowy kierunek studiów licencjackich, który – od tego roku akademickiego – można studiować na Uniwersytecie Wrocławskim. Studia na komunikacji wizerunkowej to szybki wybór specjalności, zdecydowana przewaga praktyki nad teorią, zajęcia warsztatowe i indywidualne podejście do studenta. Przede wszystkim to bliski kontakt ze specjalistami z branży i rynkiem. W zbliżającym się roku akademickim oferta zostanie poszerzona o studia magisterskie. Do rekrutacji przystąpić mogą absolwenci dowolnych studiów licencjackich.

Więcej informacji: http://www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl/aktualnosci,535.html

Drzwi otwarte to okazja, by przyjrzeć się studiom z bliska, poznać ich atmosferę, studentów, wykładowco i praktyków współpracujących z kierunkiem, a także – by podnieść swoje kompetencje. Bowiem o 16.00 rozpoczynają się warsztaty dla kandydatów, prowadzone przez osoby wykładające i współpracujące z kierunkiem Komunikacja wizerunkowa. W programie: Public relations i relacje z mediami (Szymon Janiak); Komunikacja kreatywna (Dominik Lewiński); Branding i marka (Maurycy Graszewicz); Przed kamerą (Magdalena Pawlinow); Design Thinking (Michał Ulidis, Mikołaj Ławnicki, Szymon Piotr Nowak-Mieszkiełło); Marketing miejsc (Łukasz Musiał).

opublikowano: 2013-03-21
Komentarze
Polityka Prywatności