22 marca 2013 (piątek)
Drzwi otwarte kierunku Komunikacja w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego
22 marca (piątek) zapraszamy na drzwi otwarte kierunku Komunikacja wizerunkowa (reklama, public relations, branding), połączone z kolejnym spotkaniem z cyklu Creative Sectors. Wydarzenie rozpoczyna się o godzinie 16.00 w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
Komunikacja wizerunkowa to wyjątkowy kierunek studiów licencjackich, który
– od tego roku akademickiego – można studiować na
Uniwersytecie Wrocławskim. Studia na komunikacji wizerunkowej to szybki
wybór specjalności, zdecydowana przewaga praktyki nad teorią, zajęcia
warsztatowe i indywidualne podejście do studenta. Przede wszystkim to
bliski kontakt ze specjalistami z branży i rynkiem. W zbliżającym się
roku akademickim oferta zostanie poszerzona o studia magisterskie. Do
rekrutacji przystąpić mogą absolwenci dowolnych studiów licencjackich.
Więcej informacji:
http://www.dziennikarstwo.uni.wroc.pl/aktualnosci,535.html
Drzwi otwarte to okazja, by przyjrzeć się studiom z bliska, poznać ich
atmosferę, studentów, wykładowco i praktyków współpracujących z
kierunkiem, a także – by podnieść swoje kompetencje. Bowiem o 16.00
rozpoczynają się warsztaty dla kandydatów, prowadzone przez osoby
wykładające i współpracujące z kierunkiem Komunikacja wizerunkowa. W
programie: Public relations i relacje z mediami (Szymon Janiak);
Komunikacja kreatywna (Dominik Lewiński); Branding i marka (Maurycy
Graszewicz); Przed kamerą (Magdalena Pawlinow); Design Thinking (Michał
Ulidis, Mikołaj Ławnicki, Szymon Piotr Nowak-Mieszkiełło); Marketing
miejsc (Łukasz Musiał).
opublikowano: 2013-03-21